4. Welke persoonsgegevens verwerken we van jou en voor welke doeleinden?
4.1. Van onze zakelijke relaties
De zakelijke relaties zijn onze klanten en leveranciers.
Logflow verwerkt de persoonsgegevens van betrokkenen die werkzaam zijn voor de ondernemingen waarmee zaken worden gedaan. Het doel voor deze verwerking is het verstrekken van informatie over onze diensten en om de zakelijke relaties te onderhouden.
Om jou te contacteren en te identificeren, voor ons klanten- en leveranciers beheer verwerken we de naam, voornaam, adres, telefoonnummer, gsm-nummer, taal, e-mailadres, btw-adres, cookies, IP-adres, naam van de werkgever.
4.2. Van onze prospecten
Onze potentiële nieuwe klanten hebben interesse in onze diensten die bestaan uit optimalisatie van magazijnen en supply chain. Logflow wenst de prospecten dan ook op de hoogte te houden van deze diensten. Om met hen te communiceren verwerken we volgende persoonsgegevens: naam, voornaam, telefoon en/of gsm-nummer en e-mailadres.
4.3. Persoonsgegevens via derde partijen
We kunnen ook persoonsgegevens ontvangen via derde partijen, bijvoorbeeld door ze aan te kopen van bedrijven. Die bedrijven zijn ervoor verantwoordelijk dat de betrokken persoonsgegevens rechtmatig verzameld wordt.
4.4. Van onze sollicitanten
Dit punt is van toepassing op de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens wanneer je solliciteert voor een functie bij Logflow.
Wij verwerken alleen relevante persoonsgegevens die nodig zijn om jouw sollicitatie te beoordelen en met je te communiceren: jouw naam, persoonlijke contactgegevens (bv. adres, telefoonnummer en e-mailadres), geboortedatum, geboorteplaats, leeftijd en geslacht, uw cv en informatie over uw opleiding en uw professionele en andere ervaring. Als het relevant is voor de vacature kunnen we ook de persoonsgegevens verwerken in het kader van persoonlijkheidstests en/of referenties.
4.5. Cookies
Logflow maakt op haar website www.logflow.be gebruik van cookies. Dit zijn kleine informatiebestanden die bij een bezoek aan de website worden opgeslagen op het apparaat waarmee je onze website bezoekt, zoals een computer, tablet of smartphone. Waar we het hierna hebben over “cookies” bedoelen we daarmee ook andere vergelijkbare technieken. Cookies maken het mogelijk om jouw webbrowser te herkennen. Handig, want dan hoef je bijvoorbeeld niet steeds opnieuw je instellingen aan te passen. Met deze minuscule bestandjes laten ook onze website beter werken en krijgen we inzicht in het bezoekersgedrag op de website. Andere partijen zien jouw surfgedrag zodat zij gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen.
Cookies brengen de veiligheid van je computer niet in gevaar.
We gebruiken noodzakelijke, analytische, marketing en sociale media cookies. Met uitzondering van de noodzakelijke cookies die nodig zijn voor het goed functioneren van onze website, vragen we jouw toestemming voordat we deze kleine informatiebestanden plaatsen. Meer inlichtingen over welke cookies we gebruiken, hoelang we ze bewaren, hoe je hier mee kan omgaan vind je terug op onze cookie policy.
4.6. Beelden van bewakingscamera’s worden tijdelijk opgeslagen
We kunnen camera’s gebruiken in en rond onze gebouwen. Als het om bewakingscamera’s gaat dan respecteren we de wettelijke regels. Je herkent de gebouwen onder camerabewaking aan een duidelijke zichtbare sticker.
Beeldopnames worden maximaal 30 dagen bewaard. Uitzonderingen hierop zijn:
- als de opgenomen beelden nuttig zijn voor de bewijsvoering van een misdrijf of overlast
- een schade te bewijzen
- een dader, een getuige of een slachtoffer te identificeren
De verwerking gebeurt onder ons gerechtvaardigd belang om onze gebouwen en andere eigendommen te beschermen tegen bijvoorbeeld inbraak, beschadigingen, …