Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Operational excellence

Operational excellence

De weg naar productleadership, customer intimacy of operational excellence eindigt nooit. Deze doelen vertalen zich in logistieke drijfveren. Om succesvol te zijn, moet je je onderscheiden. Dit vraagt om een heldere visie en een concreet stappenplan om je doelen te realiseren. Soms verloopt die weg vol schokken (kakushin), gevolgd door continue verbetering (kaizen). KPI’s en dashboards geven richting, terwijl Logflow je begeleidt op de weg naar excellentie.

Over operational excellence

Een renner die omkijkt tijdens een wedstrijd is geen goed teken. Datzelfde geldt ook voor bedrijven. Alleen door continu kritisch te blijven, processen te verbeteren en te innoveren, kan je excelleren en leiderschap verwerven.

Bij Logflow starten we vaak met een BPR (business process reengineering), afgestemd op korte, middellange en lange termijndoelen. We stippelen een nieuwe koers uit die leidt naar een concurrentievoordeel en een scherpere “competitive edge”.

Zo maken we het verschil

Methodisch onderbouwd

  • Logflow aanpak
  • Teamwork
  • Kwaliteitsborging
  • Schaalbaar en continuïteit

Op maat van elk bedrijf

  • KMO tot multinational
  • Elke sector
  • Elk type product
  • Productie & distributie

Eigen, professioneel team

  • Geen freelancers
  • Brede expertise
  • No-nonsense
  • Klantgericht

Ethisch ondernemerschap

  • Onafhankelijk
  • Duurzaamheid
  • Maatschappelijk verantwoord
  • Integriteit

>700 tevreden klanten

AVIKO Belgium NV
AZ Groeninge vzw
Balta Industries
Dewulf nv
Jan De Nul
La Lorraine
Samson Europe NV
Transport Gheys NV
Van de Velde NV
Ysco
Vandemoortele
Standaard Boekhandel
LVD
H. Essers
Ecofrost
De Oesterbank vzw
Terumo

Jouw logistiek op
olympisch niveau?

Klaar om jouw logistiek naar een hoger, futureproof niveau te tillen? Aarzel niet en vertrouw op de expertise van Logflow